Welke film is dit, gaat over een 23 jarige man met verstandelijke beperking en vrouw van ca 40 jaar?

Kan deze Amerikaanse film niet terug vinden.
Het gaat over een man +- 23 jaar,met een beperkt standelijk vermogen, en een vrouw van +- 40 jaar.
Begin film: Hij werkt bij een aannemer. Zijn collegas plagen hem, hij moet in een slang kijken en dan zetten zij de kraan open. Hij valt in de tuin van de buurvrouw,en vernield daar verschillende planten. Hij biedt de buurvrouw aan de tuin te herstellen. Dat gebeurt dus op zijn vrije zaterdag. Het vervolg is dat zij hem aanneemt om in zijn vrije tijd de tuin te doen. Vervolgens onstaat er een byzondere romance tussen hen. Uiteindelijk trouwen zij.
Enkele details -Zijj heeft ook een huis aan het strand ,daar gaan zij soms naar toe.
- Als hij de tuin doet, roepen de krekels in het gewas,wat tegen de muur staat. Dan loopt hij daar naar toe en pakt er 1 krekel uit, en dan zijn alle krekels stil. Die vrouw van 40 jr. is daar zeer verbaasd over.
- Hij kan niet lezen,zij leert hem dat,in de tuin. Zij leert hem een kinderverhaal, over The Frog ,welke hij dan kan voorlezen. Dit verhaaltje van " The Frog" leest hij dan ook voor bij hun trouwerij,omdat dit op hen van toepassing is.
Ik hoop dat U de juiste film kunt vinden.
Vr.gr Kees.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

De beschrijving lijkt heel erg op het boek - TIM - van Colleen McCullough.
Dit boek is in 1979 verfilmd met de titel - TIM - met Mel Gibson in de hoofdrol.
Alleen was dit een Australische film, en geen Amerikaanse.