Hoe heet de animatiefilm over een personage dat teleporteert tijdens een race?

het was een animatiefilm
het ging over een race dacht ik waarin een personage een soort van error is en de helet tijd teleporteert in de race het zou de naam hebben zoals bug of error of zoiets
hulp zou echt fantastisch zijn!
ze was een glitch maar ik vind geen film die glitch heet en overeenkomt met de naam glitch

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Mogelijk bedoel je Wreck-It Ralph uit 2012. Daarin komt de glitch Vanellope von Schweetz voor (voorheen hoofdpersoon in het videospel Sugar Rush). Vanwege dat glitch zijn kon ze niet uit het spel komen om aan haar belagers te ontsnappen, maar ze had wel het vermogen om - zij het ongecontroleerd - te kunnen teleporteren.
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
bedankt Amadea het was de film sugar rush die ik zocht!
het was wreck it ralph uit 2012 die me op het idee bracht die film weer op te zoeken
echt bedankt je hebt me heel goed geholpen!