Hoe dien ik mijn film in voor de Oscars?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Niet, dat doe je niet zelf.
LeonardN
5 jaar geleden
@jodokus52
Kan je die claim hard maken?

Antwoorden (1)

Als jij de producent bent van een film die geschikt is (in de bioscoop heeft gedraaid voor een bepaalde periode) kan je je inschrijven voor de Nederlandse selectie.

3. Algemene Regels
Elke speelfilm of lange documentaire die is uitgebracht in de bioscoop ná 30 september 2017 en vóór 1 oktober 2018 én
voldoet aan alle overige voorwaarden van het reglement van de AMPAS kan worden ingediend voor de Nederlandse Oscar
selectie 2018. Het is niet mogelijk om de film in te dienen voor de Oscar selectie van het daaropvolgende jaar. Het AMPAS
reglement staat gepubliceerd op de AMPAS website en wordt tevens gepubliceerd op de website: www.international.eyefilm.nl.
Aanmelding voor de Selectie Nederlandse Oscar Inzending geschiedt schriftelijk door de producent via het daarvoor bestemde
inschrijfformulier.

https://international.eyefilm.nl/assets/eyefilm2017/files/documents/ProcedureSelectieNederlandseOscarInzending2018.pdf