Hoeveel afleveringen van 'the Bold and the Beautiful' worden er nog uitgezonden in Nederland?

Voor zover ik weet is de productie van deze serie inmiddels helemaal gestopt. Nu lopen de uitzendingen in Nederland een hele tijd achter op de Amerkaanse, maar hoeveel afleveringen komen er nog?
Of met andere woorden, hoeveel afleveringen zijn er in totaal gemaakt en hoeveel daarvan zijn er inmiddels op de Nederlandse tv uitgezonden?

Deze vraag is ongeveer eerder gesteld maar dat is een hele oude vraag terwijl deze vraagt om een actuele situatie:
https://www.startpagina.nl/v/entertainment/televisie/vraag/112144/seizoenen-afleveringen-the-bold-and/

5 jaar geleden
14.7K
SimonV
5 jaar geleden
Gestopt? Ik ben er niet zo in thuis, op 22 juni kwam aflevering 1.7867 nog uit, zie ik:
https://www.imdb.com/title/tt8577566/?ref_=ttep_ep114

Antwoorden (1)

De serie loopt nog steeds. Op 22 juni kwam aflevering 7867 uit.
In Nederland werd op 22 juni aflevering 7820 uitgezonden.
Dat komt erop neer dat we momenteel 47 afleveringen achterlopen.
SimonV
5 jaar geleden
erotisi
5 jaar geleden
Nu las ik in je bron dat het zo'n 3 tot 10 weken duurt voordat een gemaakte aflevering voor het eerst op de Amerikaanse tv komt. Maar toch staat mij bij dat de productie al langere tijd is gestopt. Zouden deze slechts lang van te voren aangekondigde berichten zijn of zou de productie echt al lang stil liggen, want uit je antwoord lijkt alsof de productie toch niet stilligt?
SimonV
5 jaar geleden
Ik had niet voor niets deze bron geplaatst:
http://www.boldandbeautiful.com/static-bandb-pages/
Daar zou moeten staan dat ze gestopt zijn.
Ik kan nergens een bericht vinden dat B&B wil stoppen of dit overweegt. De serie is nog steeds even populair als dertig jaar geleden.