Hoe heet de serie die pas op tv is geweest en over Aliëns gaat?

Het gaat over een meisje die haar vriendin kwijt is geraakt toen er Aliëns kwamen. Zij zelf weet alleen nog maar de belangrijk dingen maar niemand geloofd haar, omdat ze te weinig weet om het zelf meegemaakt te hebben. De vrouwelijke dokter die haar behandeld geloofd haar wel.
Haar vader die detective is beveelt haar weg te blijven van een bepaald huis. Als op een dag dezelfde dingen weer in het dorpje beginnen weet ze hoe ver het is en dat ze er iets aan moet doen. Op het einde komt ze samen met die vriendin in een bepaalde plek waar ze niet meer weg kan.

Als iemand de naam van de serie weet kan ik op youtube proberen de trailer op te zoeken, hij kwam altijd op BBC
Eigenwijs als ze is gaat ze toch naar dat huis en ondervindt dan allemaal rare, onverklaarbare dingen (plassen water die opeens droog staan, vlinders op bepaalde plekken) Die vlinders loopt ook als leidraad door het verhaal omdat de vlinders zwart en dus ''slecht'' zijn.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zoek via de zoekmachines oa Google naar Engelse trefwoorden die over die serie gaan. Kijk dan ook via afbeeldingen of je iets bekends ziet.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Super, dankjewel! Ik vond het zo een goede serie en wilde hem ook graag aan een bekende van mij laten zien. Schatzie dat heb ik gedaan maar er kwam niks naar voren.

Het beste antwoord

"The Kettering Incident".
Deze aangrijpende thriller speelt zich af op een geïsoleerd eiland van Tasmanië, een bijzonder mooie plek aan de rand van de wereld verlicht door de angstaanjagende gloed van de zuidelijke Aurora. In de serie volg je de ontdekkingsreis van een vrouw waarin ze op zoek gaat naar de waarheid over haar verleden. Dr. Anna Macy, gespeeld door Elizabeth Debicki, was nog maar een kind toen haar beste vriendin Gillian op mysterieuze wijze verdween. De twee meisjes waren aan het spelen in een oud bos buiten de stad toen Anna vreemde lichten in de lucht zag verschijnen. Uren later werd Anna alleen gevonden. Vijftien jaar later keert Anna terug naar haar geboorteplaats waar allerlei geruchten de ronde doen over wat er echt is gebeurd die nacht – van Anna die Gillian zou hebben vermoord tot buitenaardse ontvoering. Als vervolgens ook nog de 17-jarige Chloe Holloway verdwijnt is Anna vastberaden om achter de waarheid te komen.
Amadea