Waar in Nederland kan ik een soort van Pops CHOCOLAT shop vinden?

Ik ben echt verliefd geworden op het cafeetje in de serie Riverdale. Weet iemand een look-a-like in Nederland?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Het doet mij denken aan de Beachclub Bora Bora in Scheveningen. En er zijn in ons land meer strand- en bospaviljoenen te vinden die erop lijken.
Plaatje bij antwoord
Amadea
6 jaar geleden
Als het gaat om de sfeer binnen dan zal Tom's Diner in Roosendaal je wel aanspreken.