Hoe heet de film waarin een groepje vrienden naar een ondergrondse concert gaan?

Wie weet hoe de film heet die onder de grond word afgespeeld. Het gaat om een klein groepje vrienden die naar een ondergrondse concert gaan en daar gaan ze een vriendin van hun in de maling nemen door te zeggen dat er een monsterlijke mens zich verschuilt onder de grond en dat tie haar wilt doodmaken. En op een gegeven moment gaat de monster ook echt achter haar aan en aan het einde blijk het gewoon een grap te zijn en bestaat de monster niet en is het gewoon een vriend van haar.

En ik zoek nog 1 film als jullie mij zouden willen helpen.

Het gaat om een groepje vrienden die naar de jungle gaan en daar komen ze op een bergje met allemaal mooie bloemen etc. Maar wanneer ze van de berg af willen gaan laten de dorpelingen die om de berg heen wonen het niet toe, omdat je van de bloemen ziek kunt worden en het is heel besmettelijk en op het laatst gaan de vrienden dood behalve 1 meisje overleeft het en ontsnapt.

Ik hoop dat jullie de namen kennen want ik wil ze heel graag zien.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

De tweede film volgens mij bedoeld u: the ruins
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jaaaaa... dat is hem bedankt! En nu nog de eerste film haha