weet iemand een site waar je alle seizoenen en afleveringen van flikken maastricht gratis terug kan kijken?

Ik heb lang gezocht naar een site waar dat kan, maar iedere keer als ik een site vind, dan gaat hij vanzelf naar npo.nl. Bij npo.nl kan je niet meer kijken, want dan moet je betalen voor een abonnement op npo start plus.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (1)

Het is niet (legaal) gratis terug te kijken. De gehele serie wordt exclusief aangeboden door NPO Start Plus. Daarom kan je dat zelf ook alleen maar vinden.