Ik ben op zoek naar een serie over twee rondreizende en pratende dieren waar ik vroeger vaak naar keek, weet iemand hoe deze serie heet???

Ik ben dus op zoek naar de naam van een kinderserie over twee pratende en rondreizende dieren waar ik vroeger vaak naar keek. Ik ben nu 17 dus vroeger is niet zo lang geleden voor mij. De twee dieren, ik weet niet meer welke soorten dieren, maakte in allerlei delen van de wereld nieuwe vrienden en aan het eind van elke aflevering 'videochatte' ze met vrienden thuis, ook twee dieren die geloof ik broer en zus waren, en hadden ze het over hun avonturen. De serie was in het Nederlands maar kan ook best origineel uit een ander land komen. Volgens mij heette één van de rondreizende dieren Nouk maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik heb me rotgezogt naar deze serie maar kon het nergens vinden. Weet iemand misschien hoe deze serie heet????

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Tekenfilm, animatie of "echt"?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
?Ik geloof dat het tekenfilm was
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Teletubbies
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
moffel en pier?

Antwoorden (1)

Ik denk dat je de serie Mouk bedoelt.
Dat gaat over de twee vrienden, de twee katachtigen Mouk en Chavapa, die op de fiets de wereld rondreizen. En in iedere aflevering nemen zij met de webcam contact op met hun vrienden Popo en Mita om ze over hun avonturen te vertellen.
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Volgens https://en.wikipedia.org/wiki/Mouk is Mouk een bruine beer en Chavapa een grijze kat.