YouTube Reactie je naam plus i?

Veel mensen reageren op mijn reactie met mijn naam en dan een "i" er achter. Wat bedoelen ze hiermee?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nog nooit gezien. Ik snap het niet echt want naar mijn weten reageren ze niet met een ''i'' erachter

Antwoorden (1)

Wellicht is dit het gevolg van een copy-paste aktie.

Mogelijk staat er onzichtbaar achter jouw naam een extra karakter (b.v. een of een o.i.d.) Door het copy-paste wordt die meegenomen en vervolgens wordt het verwerkt door meerdere lagen programmatuur. Hierdoor kan dat plots een andere betekenis krijgen en vervolgens alsnog zichtbaar worden, in jouw geval als een 'i'.