Film over een groep mensen die slechte verlede hebben die worden vastgehouden in een plek hoe heet die film?

Film over groep mensen die allemaal wel in aanmerking zijn gekomen met de politie en waarvan kinderverkrachters er tussen zijn en pedofielen worden vast gehouden in een plek, en dan wordt er telkens iemand 1 voor 1 vermoord en geven ze elkaar de schuld wie de moordenaar is hoe die film?

Toegevoegd na 56 seconden:
Ik bedoel hoe heet die film?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

lijkt op 10 kleine soldaatjes (voorheen negertjes) van Agatha Cristie
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee die is het niet, Ze werden ook in de gaten gehouden door camera’s en er was zo’n 1 kleine dikke man met oranje iniform
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oh sorry succes met verderzoeken
Saw saw saw
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De tweede denk ik dan.