Weet iemand in the Reign (serie) de theme song van Elizabeth en Dudley?

Ik heb in de serie Reign al vaker het liedje gehoord die bij Elizabeth en Robert Dudley wordt afgespeeld zoals in S3E01 Three Queens, Two Tigers waar Dudley zegt dat als Elizabeth hem niet wil, ze hem beter van het hof weg kan sturen. Help me alsjeblieft Ik heb overal gezocht

Toegevoegd na 3 uur:
https://m.youtube.com/watch?v=Ed-2YbKWOiM << dit is de link van dat stukje muziek. Alle Credits naar the reign

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Amadea
6 jaar geleden
Kan je een link geven naar een video waarop wij dat stukje muziek kunnen beluisteren?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet niet of je Netflix hebt, maar het staat niet op YouTube..Ehmm als je Netflix hebt seizoen 3 episode (afl) 1 en dan dat stukje met Elizabeth en dudley
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De link staat nu in de tekst!! https://m.youtube.com/watch?v=Ed-2YbKWOiM

Het beste antwoord

Dat is geen liedje maar een mooi romantisch stukje instrumentale muziek met de hobo als hoofdinstrument. De componist Trevor Morris heeft dit speciaal voor de serie Reign geschreven. Het zal gewoon "Elizabeth and Dudley's Theme" heten.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waar staat dat bij welke episode
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En kan je die theme ergens vinden