Hoe heet die acteur uit Ramses die de domine speelt?

Wij kijken de serie Ramses op netflix. We vroegen ons af hoe die acteur heet die de dominee speelt. Hij lijkt op een jongen die bij ons om de hoek woonde.

Dank!

Paul

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Een beetje Googelen op de namen in de lijst met acteurs op IMDB levert op dat de acteur Bert Hana heet. Hij speelde de rol van dominee Klaas de Wit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste Roqui, bedankt voor je antwoord. De acteur Bert Hana zocht ik. Dank ook voor je tip van imdb. gr Paul