Weet iemand welke film dit is? Het gaat over een jongen die een computerspel speelt maar er zit een meisje vast in dat spel.De gids is niet duidelijk.

Het gaat over een jongen die een spel gaat spelen een computer spel maar er zit een meisje vast in dat spel hij heeft wel een gids in dat spel en dat is een papieren hoedje weet iemand pls welke films dit is

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.4K
Antoni
6 jaar geleden
Een tekenfilm of een film met echte acteurs?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja die jongen ezo zijn wel echt masr in het spel zelf niet
Antoni
6 jaar geleden
Dus zo'n beetje als de videoclip van Take on Me van a-ha? Zie https://www.youtube.com/watch?v=djV11Xbc914.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Labyrinthus

Antwoorden (2)

Mogelijk "Spy kids 3 D - Game over", een Amerikaanse familiefilm uit 2003.

De Toymaker (Sylvester Stallone) heeft een videospelletje ontwikkeld om macht over de hele wereld te krijgen. Hij neemt Carmen (Alexa Vega) gevangen in het spel en broertje Juni (Daryl Sabara) moet haar zien te redden. Hij klimt level voor level op in het spel. Als hij de fout in gaat, betekent dat 'Game Over'... Juni moet alles uit de kast halen om zijn zusje te bevrijden, en de wereld te beschermen tegen Toymaker.
Amadea
6 jaar geleden
Ik heb hem gevonden. De naam van de film is labyrinthus