Hoe kan ik Game of Thrones kijken?

Na lang aandringen ben ik over, ik wil graag GoT kijken. Waar kan ik dat doen? Uiteraard legaal, dus niks downloaden. Ik heb thuis KPN.

Toegevoegd na 2 minuten:
Aangezien ik geen DVD-speler heb graag via een streaming service

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
10.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt de DVD's kopen of misschien huren via Videoland/On Demand. Op HBO is het te zien, maar dan niet vanaf het begin, dus dat is zonde.

Het beste antwoord

Als je op een legale manier GoT wilt kijken, zul je moeten overstappen naar Ziggo en daar het extra zenderpakket HBO moeten afsluiten. Het is alleen via Ziggo beschikbaar.. heb je dus KPN.. of iets anders.. dan heb je helaas pech.

Toegevoegd na 2 minuten:
Excuus, het zenderpakket Movies & Series XL
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jammer, op mijn adres is Ziggo niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@ferdinando ja is ook heel jammer :(, vind het ook iets zeer slechts, maar goed.. je doet er niets aan helaas

Andere antwoorden (1)

Via Netflix kun je deze kjjken en nog veel meer. Abonnement kost ca 10 euro per maand en kun je dan weer delen met een paar vrienden of kennissen. Opzeggen kan zodra je er klaar mee bent.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, Game of Thrones is niet via Netflix te bekijken.
Ritsuka
6 jaar geleden
Moet je je even inlezen in het aanbod van Netflix. GoT zit niet in dat pakket