Hoezo kan ik niet betalen met paypal?

Ik wil een film huren op Youtube en elke keer als ik het wil huren staat er dat ik met een creditcard moet betalen terwijl er genoeg geld op mijn paypal account staat om de film in principe te kunnen huren. Hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat er staat aangegeven als ik de film wil huren.

-Nieuwe creditcard of betaalpas
-Nieuw Paypal-account toevoegen

Ik kies voor ''Nieuw Paypal-account toevoegen.

Ik log in met mijn gegevens.

Vragen ze of ik een creditcard wil koppelen. en ik kan geen andere keuzes aanvinken.
Ik beschik niet over: Visa, Mastarcard, Discover of wat dan ook.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat hier van een programmeerfout sprake is. Via welke website huur je die film? Ik ga het meteen proberen en kom er dan op terug.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Youtube

Antwoorden (1)

Is je bankrekening gekoppeld aan je PayPal? Dit is namelijk vaak eer vereiste als je bij bepade sites dingen wilt kopen. Zo niet, moet je dit via de site van PayPal zelf doen.