Welke films gaan over pedofilie ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke film er ook over gaat
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal films waarin de pedofiel een slecht einde krijgt die worden beter geaccepteerd....raar genoeg.... een remedie die veel pedofielen wel doen ha ha is : ze kijken gewoon de laatste tien minueten niet : dan heb je alle pedo zaakjes maar zonder he slechte einde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
raar genoeg...?? heb jij liever een einde waarin de pedo een slotscene heeft met een 13 jarige kind?? 'een remedie die 'veel' pedofielen wel doen 'ha ha'.... ' Je hebt er blijkbaar verstand van... je moet er nog om lachen ook... met je 'ha ha'.... Laat bij nader inzien je antwoord op mn eerste vraag maar zitten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeh.. ik wist er eerst wel een maar die ben ik vergeten, alleen nu is mijn vraag aan jou waarom je dat wilt weten.

Antwoorden (6)

Er was een documentaire over pedofilie. Een documentaire geeft informatie over wat iets is. Het is gemaakt in samenwerking met de GGZ.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hard Candy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lolita uit amerika maar die kende je mischien al : feitelijk gaat ie niet over pedofilie maar over ebofilie ( das een man die zich aangetrokken voelt to pubers )

dan heb je ook : pretty baby das een oude film maar wel erg mooi ( en wreed )

en dan nog een handje vol maar ik ben geen ster in namen en titels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Woodsman, met Kevin Bacon.
rose
13 jaar geleden
Ik heb een keer een Am. film gezien over een fotografe die fot`s maakte van de kinderen van een vriendin, die net uit bad kwamen en nog niet helemaal gekleed waren. Moeder vast kinderen kwijt en na een lange jurische strijd kwam alles toch weer goed. N zeer aangrijoende fil.m (ik kan niet zo goed zien dat en kind ut een familie weggerukt wordt en een moeder wordt opgelsoten om niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trade + human trafficing

Beide films over pedofilie maar ook over mensen handel!
WEES GEWAARSCHUWD ZE ZIJN HEFTIG!!