Waar kan ik regisseurs vinden die een idee over een verhaal kunnen uitwerken tot een film?

Een beetje zoals een ghostwriter maar dan voor films, die mijn idee willen uitwerken.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
tinus1969
7 jaar geleden
Neem jij de zak met geld mee dan?

Antwoorden (1)

Vraag eens informatie bij een opleiding voor (film)regisseurs. Er is vast wel een student(e) te vinden die je wil helpen met je idee. Hij of zij zal regelmatig zo'n opdracht moeten doen voor zijn/haar opleiding en heeft mogelijk zelf te weinig inspiratie voor een mooie film. Jouw idee komt dan goed van pas.
Antoni