Ik ben op zoek naar de titel van een film.

De film gaat over min of meer geïndoctrineerde militairen met een chip die onder hun huid zit, ergens op hun rug. Ze kunnen door de vrouwelijke president van de VS onder controle gehouden worden, wanneer zij 3 x hun naam herhaalt door de telefoon. Dan doen ze alles wat zij zegt. De militairen hebben ook geleerd hoe ze een leugendetector moeten omzeilen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat het om een film gaat? Ik moet denken aan battlestar galactica

Het beste antwoord

Is het misschien The Manchurian Candidate met Denzel Washington. Daar speelt ook zo'n soortgelijk thema.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is hem. Hartelijk bedankt. Ik vind het een goede film, maar volgens mij is hij niet zo bekend.

Andere antwoorden (2)

Bedoel je Battlestar Galactica? Het is een serie, geen film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is een film. Ik heb hem in de bioscoop gezien. Maar bedankt.
Het zou ook "Universal Soldier" kunnen zijn .
En dan 1 , 2 of 3.
Met jean claude van damme en dolph lundgren.