Waarom wordt in zo veel films de Golden Gate brug in San Fransisco vernietigd? Waarom juist die brug?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Omdat het een heel herkenbaar punt is, en veel films zich in Amerika afspelen.
Statue of Liberty en the White House zijn ook populaire dingen die vernietigd worden in films, omdat elke Amerikaan ze kent.
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is veel te vanzelfsprekend maar het zou eigenlijk best kunnen