Scene van een animatiefilm zonder stem alleen muziek, hoe heet dat?

Ik wil graag een scene inspreken van een animatiefilm en ik zie ook op youtube dat verschillende mensen dat hebben gedaan maar hoe heet zoiets? Dat je alles hoort, de geluiden en de muziek. Alleen de stem niet. Wie o wie kan mij aub helpen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Op youtube heet dat een Fandub..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als fandubben niet de juiste term is dan zou ik zeggen dat het inspreken of nasynchroniseren heet.

Toegevoegd na 35 minuten:
Een filmbestand voor dat doel wordt een "fandub ready" video genoemd.
Amadea