hoeveel omzet heeft netflix per jaar?

Hoeveel euro (of dollar) omzet heeft netflix per jaar?
Hoeveel euro (of dollar) kosten heeft netflix per maand? (Vaste kosten)
Hoeveel euro (of dollar) winst heeft netflix per jaar

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

De omzet van Netflix is 5,5 miljard doller in 2014. Omzet, winst en kosten staan in de link. RTFW
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
RTFW is niet zo'n vriendelijke opmerking... Aan de andere kant: op deze website http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=RTFW is vermeld dat de F niet alleen voor Fucking kan staan, maar ook voor Friendly en Fantastic..., maar of dat waar is?
tinus1969
8 jaar geleden
@Antoni, ik wist niet eens dat RTFW al een erkende afko is! Hoe dan ook, ik verbaas me wel eens dat het antwoord op sommige vragen direct via wikipedia te vinden is.