Wie weet de naam van een liedje uit de film Gemma bovery?

Vanavond de film gezien. Twee keer werd er een mooi nummer gedraaid in de film. Vrij vooraan en als ze op het laatst met haar hond in het gras ligt. Nummer met een vrouwenstem die het wat rauwer zingt zeg maar. Op internet vond ik alleen de componist die de muziek componeerde voor de fragmenten (zonder zang).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gezien de informatie op http://filmmusicreporter.com/2014/08/29/gemma-bovery-soundtrack-announced/ vermoed ik dat het gaat om "Square 1234", gezongen door Alice Lewis.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar helaas is dit hem niet. Het waren twee andere nummers waarin een vrouw (met een wat rauwere stem) zong. Eerste nummer was volgens mij toen ze met het busje aankwamen. Het tweede nummer toen ze met de hond in het gras lag (op het einde).