Wie weet de titelnaam van een film waarin er een trein strand in een tuin?

Man wordt vrouw en trein loopt in tuin van spoor af.

Ik zoek de film van man die in de ochtend steeds vrouw is die zijn boterhammen smeert en avondeten maakt en dan zich weer omkleedt tot man om naar zijn werk te gaan. Dan loopt er trein zijn tuin in, van spoor af terwijl hij vrouw is en de buurt kent hem niet zo. Kent iemand deze film.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Mooie film

Het beste antwoord

Dat is "Peacock", een thriller uit 2010.

Bankmedewerker John Skillpa leidt een teruggetrokken bestaan in het rustige stadje Peacock. Wat niemand weet is dat hij binnen de muren van zijn huis een dubbelleven leidt. Vanwege een meervoudige persoonlijkheidsstoornis is hij niet alleen John, maar ook Emma, een vrouw. Het leventje van John komt abrupt tot stilstand als een trein ontspoort en in zijn achtertuin crasht. De inwoners van Peacock treffen in de ravage een geshockeerde vrouw aan - niet wetende dat het John is. Hij probeert vervolgens alles recht te praten door te beweren dat Emma de echtgenote van John is.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel, dat is de film die ik zocht!