Hoe heet die film waarin een meisje wordt gekidnapt en gevangen gehouden in een kelder?

Het meisje wordt gekidnapt en meegenomen in de achterbak van een auto. Hier weet ze een lamp eruit te schoppen waardoor ze een verfspoor voor de politie kan maken.
Daarna wordt ze in een kelder opgesloten omdat de man die haar gevangen heeft genomen haar wil scalperen en haar haar wil bewaren omdat dat hem doet denken aan zijn jeugdvriendinnetje.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Dat moet de film 'The Call' (2013/II) zijn.