hoe kun je een video in windows moviemaker, achteruit spoelen?

je ziet vaak filmpjes waarop mensen in de realiteit eigenlijk spullen (hoeden, sjaals enz.) van zich afgooien, maar door het achteruit te spoelen lijkt het alsof al die kledingstukken aankomen zweven,
ik wou dat ook eens proberen, maar kom er niet uit!

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
volgens mij kan dit niet in windows moviemaker, maar moet je een iets meer geavanceerd videobewerkingsprogramma hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
o, oke bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is niet mogelijk in moviemaker zelf wel zijn hier kleine programmaatjes voor gemaakt zoals K-5: http://download.cnet.com/K-5-Video-Reversal-Tool/3000-2194_4-75447673.html Bron(Uitleg):
http://oakdome.com/k5/video-reversal-tool/K-5-video-reversal-tool.php

Het beste antwoord

Dat gaat helaas niet in Movie Maker. Je zult een ander programma moeten gebruiken.

Via een andere vragensite kwam ik te weten dat "K5 Video Reversal Tool" dit trucje op eenvoudige wijze voor je kan uitvoeren.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor het opzoeken!
sorry voor het late antwoord ;)