Hoe heet het lied dat je hoort tijdens het intro van de serie: Bible in animation?

Voordat een aflevering begint, speelt er eerst een liedje af. Er wordt afwisselend gezongen door een vrouw en een kinderkoor en klinkt een beetje Afrikaans.

Toegevoegd na 7 minuten:
Hier is een link naar het intro: http://m.youtube.com/watch?v=0WZMrIBSZYo

Donderdag (3-7-2014) was het lied ook te horen op de radio en het lied is oorspronkelijk langer dan het tijdens het intro duurt.

9 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een app op je telefoon, misschien ook wel op de computer herkent hij het liedje automatisch als je het aanzet. Heb zo al tientallen liedjes opgespoord

Het beste antwoord

Hallo LizzzLady, ik heb even gegoogled. Uit wikipedia haal ik: "It also includes the song "Adiemus" as its intro". Als je daarop verder gaat vind je: "Adiemus /ædiˈeɪməs/ is a series of vocalise-style albums by Welsh composer Karl Jenkins. It is also the title of the opening track called "Adiemus" on the first album in the series, Songs of Sanctuary"
Dus de componist Karl Jenkins, de song is Adiemus van het album "Songs of Sanctuary" Misschien kan je even via YouTube of Music Box dit nummer opzoeken en luisteren of het het goede nummer is? Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes! TREESi