ik ben op zoek naar een film over een ontvoerde baby, wie weet hoe deze heet?

Wie weet welke film ik zoek?

Ik heb ooit een film gezien over een jongetje die als baby ontvoerd werd uit zijn slaapkamer. De moeder is lerares op een middelbare school en jaren later, als de jongen ongeveer 16 is, komt hij bij haar in de klas. De moeder vermoed dat dit haar vermiste zoon is. Ik weet niet meer precies hoe het verder gaat, maar heb me suf gezocht op internet en kan hem niet vinden…! Iemand een idee waar ik het over heb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (1)

dit is waarschijnlijk de film There Was a Little Boy;

http://www.themoviedb.org/movie/113890-there-was-a-little-boy

Heb even gezocht op 'movie baby kidnapped teacher' en voilá! Kreeg merkwaardig genoeg geen resultaten over een baby die een lerares ontvoerd heeft ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja! Ik denk inderdaad dat dat m is. Ik kan niet zo goed zoeken denk ik , haha. Bedankt!