Hoe heet de reclame waarin wordt gezegd: een beetje filmliefhebber kijkt het origineel?

Ik zoek deze reclame, wordt vaak op een originele dvd afgespeeld. Een link naar de reclame zou super zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is een reclame tegen illegale downloads van films

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Antoni
10 jaar geleden
Wordt er aan het eind van die reclame niet een logo of een naam van een bedrijf of organisatie getoond of genoemd? Dan zou je met die naam eens op video's kunnen googelen.

Het beste antwoord

https://www.youtube.com/watch?v=M_FGtGokvdE

Dat is hem. Blijkbaar is die van 'Filmwereld'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je de 'piraterij is een misdrijf' serie? Daar zijn er veel van. Even youtuben. Misschien dat degeen die jij zoekt er tussen staat. Ik dacht zoiets:
http://youtu.be/_rP5ErSE96g
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is wel eenzelfde soort filmpje, maar niet deze. Bedankt