Hoe heet die film dat over een doos gaat waarin je een tekenfilmfuur word die vroeger op cartoonnetwork gaf?

Hij/Zij zat te telefoneren met een vriendin of vriend en zag opeens dat er een grote doos in de kamer is. Als hij de doos open moest hij/zij erdoorheen en dan zag hij/zij eruit als een tekenfilmfiguur, kwam tie weer terug was hij/zij gewoon een echt realiteit persoon.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bedoel je heel misschien de cartoonserie Chalkzone? Anders zou ik het niet weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, aan het einde zie je diegene die aan de ander telefoon zit fluisteren: er zit opeens een doos in mijn kamer. Zoiets
Het gaf op cartoonnetwork met allerlei filmen zoals the pagemaster