Naar welke film verwijst het feit dat er drie rode stippen op Butters' gezicht staan?

In aflevering 14, seizoen 5 van South Park, getiteld "Butters' own episode" komen er drie rode stippen op zijn gezicht te staan en daarna zie je hem door een vizier, dit allemaal terwijl Butters in het bos loopt. Naar welke film verwijst dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Als ik de 3 stippen zo zie, moet ik gelijk aan Predator denken. Die alien heeft een schouderlasergeweer met dit als targeting systeem.

Toegevoegd na 32 seconden:
En een predator heeft ook een vizier met verschillende soorten zicht, waaronder heat-vision.

Toegevoegd na 2 minuten:
Aangezien het in een bos is, zal het 'Predator' zijn, met Arnold Schwarzenegger.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jup, klopt helemaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
idd, thanx!
Poet
10 jaar geleden
100% hoor!
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRtKVAMSqSqtPxi7Jyeh7SrWBfNyg7lr70Mt-gXWOauRp0jCdd9Rw