The Great Gatsby zondag overdag kijken in Rotterdam, waar ?

Ik zou graag aanstaande zondag overdag naar the Great Gatsby willen, ik kan nergens vinden dat hij daar overdag draait. Is er een goeie site of app voor te vinden ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Eerder dan 17:15 kan ik hem niet vinden. Logisch ook, het is geen kinderfilm: http://www.biosagenda.nl/films-bioscoop-bioscopen_rotterdam_111.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wolff Cinerama
Westblaak 18, Rotterdam
‎13:30‎ ‎16:30‎ ‎20:00‎

Zie bron.