Wat betekent R-rated in een film?

Ik zie wel eens mensen praten over R- rated op internet, maar wat is dat eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
39.5K

Het beste antwoord

R staat voor Restricted. Personen onder de 17 mogen alleen onder begeleiding van een volwassene kijken.

Toegevoegd na 57 seconden:
Rated G: General Audiences – All Ages Admitted.

Rated PG: Parental Guidance Suggested – Some Material May Not be Suitable for Children.

Rated PG-13: Parents Strongly Cautioned – Some Material May be Inappropriate for Children Under 13.

Rated R: Restricted – Under 17 Requires Accompanying Parent or Adult Guardian.

Rated NC-17: No One 17 and Under Admitted.
bamibal