Weet iemand de titel van een film over een vrouw die een jaar van haar leven over mag doen?

Ze wenst dat en als ze op nieuwjaarsdag wakker wordt, komt ze er achter dat ze een jaar terug in de tijd is gegaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Repeat Performance.

Toegevoegd na 9 minuten:
De film "Repeat Performance" is een remake van de film "Turn Back the Clock" uit 1933. Van "Repeat Performance" is in 1989 een remake gemaakt, een televisiefilm met de titel "Turn back the Clock".

Zie ook:

voor Turn Back the Clock uit 1933: http://www.imdb.com/title/tt0024704/

voor Turn Back the Clock uit 1989: http://www.imdb.com/title/tt0098535/

Toegevoegd na 17 minuten:
Repeat Performance is een film uit 1947.
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, toen ik zocht op Repeat Performance kwam ik ook op Turn back the clock. Zal het even voorleggen aan degene voor wie ik het vroeg, maar weet bijna zeker dat dit 'm is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, dat is de film!