Waar kan ik The Vampire Diaries (serie) op mijn iPhone kijken?

The Vampire Diaries is een Amerikaanse serie. Ik wil deze serie graag op een website bekijken waar ik geen flash voor nodig heb, zoals (showsday.com) waar je series kunt kijken op je iPhone zonder dat je flash nodig hebt. Trouwens, op die site kun je geen TVD kijken. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

ik kijk alle series via http://www.couchtuner.eu/
vanaf mij iPhone stream ik via de Apple tv naar mijn Tv
kijk ook eens op cucirca.com of tvmuze.com
succes