De val waar Will Smith in loopt in I am Legend, is dat een val gezet door de geïnfecteerden of is dat zijn eigen val waar hij inloopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Zijn eigen val
die geinfecteerden zijn nogal hersensloos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat doet die paspop van Frank dan voor die val?
capthavoc
11 jaar geleden
ik denk als lokmiddel voor die geinfecteerden ?
waarschijnlijk is hij vergeten dat hij die val zelf gezet heeft
want hij was blijkbaar wat gestoord en emotioneel ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een min. Zie antwoord hier onder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad Niels.
Waarschijnlijk een gok van Capthavoc geweest...?
Door de geïnfecteerden.
In de oorspronkelijke opzet van de film worden de geïnfecteerden steeds slimmer.
De partner van de vrouwelijke geïnfecteerde die Will gevangen heeft, komt haar uiteindelijk opeisen, en aan het einde communiceert / onderhandelt Will met hem.
Maar omdat het testpubliek deze ontwikkeling in de film niet waardeerde, heeft men besloten om in de uiteindelijke versie de geïnfecteerden dom te houden.
Daarom past het einde niet zo goed bij de rest van de film, waarin toch gesuggereerd wordt dat de geïnfecteerden zich ontwikkelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de dvd kan je het oorspronkelijke einde van de film zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus! Zelfs uit de uiteindelijke versie was makkelijk te halen dat de val niet door will is gezet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top antwoord! Het originele boek van Richard Matheson had echter een totaal andere opzet, die ik zelf véééél leuker, boeiender en dieper vond.
Lees een keer het boek!!