Wat wordt er in films of series gebruikt 'wat voor drugs' door moet gaan?

Kan me toch niet voorstellen dat er echte drugs aan te pas komen bij de opnames als er weer eens 'een grote partij verzonden wordt of wordt gevonden door de politie'?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

poedersuiker
poedermelk
talkpoeder
babypoeder

en voor wiet, niet-drugs hennepplanten

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20071125005025AA7xOrt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als je daadwerkelijk iemand in een film ziet snuiven, doen ze dat dan ook met poedersuiker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je ziet toch nooit dat het echt de neus ingaat. Er wordt tot aan de lengte van het rietje gesnoven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij wel cool als ze eens een film maken waarin wel echt dope wordt gebruikt ;p

Andere antwoorden (1)

Gewoon meel of suiker kan daarvoor worden gebruikt.
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Maar de vraag is wat er in films en series gebruikt wordt.
ronron1212
11 jaar geleden
Meel of suiker dus