Is het waar dat Oliver Phelps, Darius gaat spelen in de film Catching Fire?

Op sommige sites staat dat het alleen nog maar roddels zijn, en sommige bronnen zijn er al heel zeker van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat het niet officieel bekend is gemaakt maar dat er wat geruchten zijn uitgelekt. Het kan dus best dat het zo is maar het is nog niet officieel. Het staat ook nog niet op http://www.imdb.com/title/tt1951264/fullcredits#cast
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op Wikipedia kijkt staar hij er ook niet bij.