Hoe heet die film waarin een groepje jongeren gaat paintballen in het bos en word aangevallen door militairen?

Lijkt qua verhaal op 'War Games: At the End of the Day', maar de film die ik bedoel is ouder, jaren 90 dacht ik.
Ze worden aangevallen door mensen met echte militaire wapens.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze worden opgejaagd en 1 voor 1 afgemaakt.
Voor de 'militairen' is het een soort spel.

Ritsuka
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat zou "Survival quest" uit 1988 kunnen zijn. Een groep van zes jongeren trekt, onder leiding van Henriksen, de wildernis in voor een survivaltraining. Daar stuiten ze op een aantal ongure types, die worden opgeleid tot huursoldaat. Deze criminelen blijken niet gediend van pottekijkers, en grijpen direct naar de wapens. Nadat Henriksen is vermoord, staan de tieners er alleen voor en worden ze gedwongen hun vers opgedane vaardigheden meteen in de praktijk te brengen.

Toegevoegd na 3 minuten:
1988 moet 1989 zijn.

Toegevoegd na 21 minuten:
Een andere mogelijkheid is "Born killer", uit 1990. Twee gestoorde en moordzuchtige ontsnapte gevangenen terroriseren een groep survivallisten wanneer die bezig zijn met een paintball gevecht.
Amadea