Is Titanic: The surface een echte film?

ik heb op Youtube er een trailer over gevonden maar bestaat ie wel echt?
http://www.youtube.com/watch?v=FRqx2ufQXDA

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Volgens mij wel. Zie er verschillende voorstukjes van maar klinkt een beetje als een onrealistisch vervolg op het eerste deel. Zeker als je deel een hebt gezien. Geen aanrader dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, het is een trailer die door (een) fan(s) gemaakt is.
Het zijn delen van de film Titanic, gemixt met andere films waar Leonardo di Caprio in speelde. En dat weer een beetje bewerkt (zoals de poster met 'wanted, jack dawson').

Wel leuk gedaan trouwens, had 'm nog niet gezien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee het is idd een trailer door iemand gemaakt, ik heb er zelfs eentje gezien met titanic 2. Maar dat kan helemaal niet.

Hier heb ik een link naar alle films die er zijn van Titanic.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het niet, volgens mij is het een 'Fan make'