kan iemand mij helpen om een harry potter box 1-8 te kiezen. ik snap de verschillende prijsklassen op het internet niet, help aub?

ik wil graag een harry potter film 1-8
maar ik zie 3 verschillende prijsklasses:
-box film 1-8 voor ongeveer 40 euro
-box film 1-8 voor ongeveer 100 euro
-box film 1-8 voor ongeveer 250 euro

de laatste is met heel veel extra's en heel erg mooi verpakt als ik het goed begrijp.

maar wat ik niet begrijp is het verschil tussen de 1e 2

wat ik graag wil:
een film box 1-8 zonder zwaard etc. maar zou wel graag willen dat ze samen in 1 mooi doosje zit

kan iemand helpen?

Toegevoegd na 5 uur:
de link naar de film box van ongeveer 40 euro

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00543RC0Y/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=64gbipad-21&linkCode=as2&camp=1634&creative=19450&creativeASIN=B00543RC0Y

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga gewoon naar de winkel en koop er een...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wel site????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Link naar degene van 40 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef dan even een linkje, dan kunnen wij het ook beoordelen. Bij bol.com staan ze voor 100 euro, die van 40 kan ik niet vinden, misschien zijn dat kopietjes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
update

Antwoorden (1)

Een filmbox voor 40 euro dat is wel merkwaardig goedkoop?
Ik heb hetzelfde probleem gehad, en een aantal keer gevraagd ook bij winkels. Of er bij de een iets extra's zit of iets anders in zit.
Ze hebben allemaal hetzelfde, maar zien er wel anders uit.
Dvd, blu-ray, boxen 1-8, en zelf boxen hoe harry potter gemaakt werd. De hoge prijs maakt niet uit aangezien overal hetzelfde erin zit.
Ik heb een box van 160 euro gekocht, dat is dus met dvd en blu-ray. Extra's en toevoegingen. Een mooie box met een fotoboekje erbij. De beste koop die er is lijkt me.