Tot wanneer draait titanic 3D in de bioscoop?

En voegt het 3D iets toe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=25528
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha, deze vraag wilde ik dus net gaan stellen :P

Het beste antwoord

Het verschilt per bios en zeker in deze tijd, destijds bleef ie weken soms maanden lang in de bios. Nu volgen films elkaar snel op, maar goeie films blijven wel lang.

En nee helaas voegt de 3D weinig toe aan de film, misschien als er meer technieken ontstaan dat dat beter wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja 3D voegt zeker iets toe, je ziet echt diepte en dat is de moeite waard naar mijn mening. Als je een film voor het eerst gaat zien en je heb de keuze, zeker voor 3D gaan. Als je de Titanic gewoon al hebt gezien, dan is de hoef je niet perse naar de 3D variant te gaan, ten zij je hem gewoon nog eens wilt zien natuurlijk.