Tot wanneer draait The Hunger Games nog in de bioscopen?

Ik weet dat de film al een tijdje uit is en ik wil er nog graag heen, maar ik heb het boek alleen nog niet uit. ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat ligt aan de bioscoop en hoelang het nog flink bezoekers trekt.

Het kan dus overal anders zijn (bioscoop met weinig zalen of met veel zalen bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle, ik reageer even hier, omdat ik mijn antwoord heb verwijderd ;-)
Je brengt me aan het twijfelen. Ik dacht toch echt gezien te hebben, dat bij andere films de agenda doorloopt tot vrijdag of zaterdag. Maar kan het zo snel niet (meer) vinden, dus je zult ongetwijfeld gelijk hebben. Is het eigenlijk niet vreemd? Je kunt dus nu via internet op maandag geen plan maken om op donderdag naar de bios te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt en daarom kan ook niemand zeggen tot wanneer een film draait. Een bioscoop bekijkt dat ook aan de hand van de bezoekersaantallen en nieuwe films natuurlijk. Het is algemeen bekend hoe die filmweken lopen en inderdaad je kunt pas op dinsdag je plannen echt definitief maken en reserveren enzo maar je kunt ook vaak wel inschatten wat de kans is dat jouw film volgende week nog draait of je belt even de bioscoop of ze het op maandag toch al niet stiekem weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dit ga ik eens haarfijn uitzoeken, maar je zult vast gelijk hebben. Ik kom niet zo vaak in de bioscoop. Nog een + voor jouw antwoord, vooral als dank dat je me mogelijk hebt behoed voor 20 minnen voor een fout antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, dat wist ik niet! Ik dacht dat er altijd wel een einddatum vastgesteld werd... Bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mesher, ik kreeg vandaag een mail (automatisch) van de nieuwe week en jawel... hungergames ;) missAnn: ik denk dat de bioscoop wel ongeveer weet tot wanneer de film draait maar dat weten ze niet als de film uitkomt. Een populaire film laat je natuurlijk wel langer draaien dan een minder populaire maar ze weten ook dat dan en dan er weer een nieuwe film komt en eens moet de film er weer uit. Maar: dat boek las ik in een uur of 8 uit ofzo? Heb je het nu nog niet uit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok Pelle, bedankt!
Nee, ik heb het nog niet uit... Lees elke keer maar een uurtje ofzo. Heb niet echt de tijd/geduld om flink door te lezen. Hoewel ik het wel een mooi boek vind! (En kijk: wat ben ik nu weer aan het doen...? GV bekijken ipv lezen! Het lijkt wel huiswerk, ik ga weer verder!)

Andere antwoorden (1)

Volgensmij tot eind Mei