Waar kan ik vinden welke bioscopen in Nederland films vertonen die NIET in 3D zijn? (geen filmhuis)

Ik wil samen met mijn vriend the Avengers gaan kijken in de bioscoop, maar ik kan alleen maar de 3D versie vinden.
Ik wil gewoon de normale film kijken, ik krijg namelijk hoofdpijn van zo'n brilletje en mijn vriend kan geen 3d zien.

Hoe kan ik een bioscoop vinden (liefst regio Apeldoorn-Zutphen-Arnhem) waar ze nog 'normale' films draaien?

Kimath
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Volgensmij kan je in veel bioscopen ook de originele versie zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.pathe.nl/film/5824/the-avengers/agenda Klik alle opties maar open het is 3D of Imax 3D. (of ik moet iets gemist hebben).
Kimath
11 jaar geleden
van wat ik zo snel kon zien was elke Pathe bioscoop 3D inderdaad. OV wil alleen zeggen originele versie, niet nagesynchroniseerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O, ja, ik snap 'm al, haha. Sorry