Weet iemand wanneer de film Gotti in nederland in de bioscoop komt? en welke personen er precies in spelen?

Ik heb het zelf al op internet gelezen in 2012 maar ik geloof hier niks van aangezien het pas bekend is dat deze film word gemaakt? hoe zit het met de hoofdpersonen ik hoor Al Pacino,De niro,Joey pasci,Travolta weet iemand hier meer van ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De film komt eraan, maar het is nog niet duidelijk wanneer. Hij is namelijk in Pre productie.

Al Pacino, John Travolta en Ben Foster spelen de hoofdrollen