Is het illegaal om eerst de film te kopen, en als hij kapot gaat en je gaat hem hem dan downloaden?

en andersom, dat als je eerst een film download, en als je hem leuk vind en dan koopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+(zit geen volgknop via ipod app ;-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha nee, gek he. Het is ook onmogelijk om van afstand te ruiken dat jij op je zolder kamer voor je eigen gebruik een mix-cd'tje zit te maken. Het is net even anders als jij op een internationaal medium een CD aanbiedt, dan wordt het allemaal openbaar en volgbaar, ook voor BREIN en consorten. Overigens werden er vroeger ook al mensen opgepakt die op grote schaal cassettebandjes kopieerden en distribueerden, alleen waren dat enkelingen.

Het beste antwoord

Downloaden is niet illegaal. Verspreiden wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus ik mag alles downloaden ook zonder dat ik het heb gekocht! oom games?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oom games = ook games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je torrents gebruikt ben je enerzijn aan het downloaden, dat is legaal.
Het uploaden is illegaal en mag dus niet. Bij torrents gaat dat vaak tegelijk...
Zondet uploaders kun je niet downloaden
rose
12 jaar geleden
Er zijn andere manieren van downloaden, die geen illegale upload van de downloader vereisen. Zoals bij AvaxHome.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het downloaden van software is bij wet verboden, dus ook games downloaden = illegaal. Downloaden van video en audio is niet illegaal.

Andere antwoorden (1)

Alleen uploaden is illegaal. Antwoord is dus: Neen.