Volgens deze beschrijving in 2012
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Kronieken_van_Narnia

Toegevoegd na 6 uur:
Op youtube staat ook een trailer (en ook een zelf geknutselde die gewoon stukken uit de 1e film bevat).
Volgens die trailer komt de film in mei uit. Deze bevat details die lijken op Tolkien zijn Lord of the Rings. Weet alleen niet of dit een echte trailer is. Maar de beide schrijvers waren wel bevriend en het is heel goed mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij komt eraan deze hele site staat er vol van.