Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke film is het meest verdrietigst? of scene's daarvan?

Maak maar een top 10 ofzo.. of stuur een youtube link, ik heb zin om te huilen :')

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'' ik heb zin om te huilen :’)
'' LOL...als je zegt waar je woont kom ik je een blauw oog slaan..*grinnikt*......

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (27)

Ik hou zelf niet van huilfilms, daar ben ik een kerel voor. Toch moest zelfs ik bij the Green Mile een traantje wegpinken...
Als je die nog niet gezien hebt: NU kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent juiste een vent als je af en toe eens stiekem die traan kan wegpinken. Niks mis mee dus. The green Mile is een mooie film idd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
the green mile was ook mijn antwoord geweest,duurde lang voordat ik over die film heen was ...
Ik vond het einde van de film Titanic,verdrietig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Titanic, als ik de meisjes uit m'n klas moet geloven.... Maar die vinden Narnia al verdrietig als de heks wordt opgegeten door de leeuw ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger was Old Yeller een tranentrekker...
Weet niet of daar tegenwoordig een overtreffer voor is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
One flew over the cuckoo's nest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die heb ik gezien ja op school! Ik vond het wel een mooie film.. maar niet echt om verdrietig om te worden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het einde ook niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel dat wel, maar niet echt dat ik er om kon huilen ofzo. Het was zijn eigen schuld. Maarja ieder zijn mening :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zijn eigen schuld dat er een stukje in zijn hersenen werd kapotgeknipt? moet je nu echt niet meer flikken in de ggz. het is nog maar het topje van de ijsberg wat betreft de misstanden in vroegere psychiatrie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach zeg nou is eerlijk, hij was toch gewoon gestoord. En die film was toch niet echt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dat is het hele punt van de film. zo ook de ongefundeerde methoden van de psychiatrie in het verleden.
Ps i love you is wel een tranen trekker, maar meer op een mooie manier, en in de bioscoop draait My sisters keeper, volgens mijn vriendin kun je het daar onmogelijk drooghouden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is ook míjn jankfilm !!!
De proloog van "antichrist" heeft mij dagenlang down gemaakt. Lars von Trier productje...

Ouders hebben sex terwijl vindingrijke zoontje, jaar of 3, een open raam vind, stoeltje aanschuift en vervolgens van 3 hoog naar beneden valt. In slow motion en erg realistisch verfilmd. Geen bloedspetters of zo maar gewoon echt deprimerend naar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ghost.... Met Patrick Swazy Steeds als ik die zie jank ik.
Een echte tranentrekker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het staat er verkeerd maar de never ending story
sorry voor de spelfouten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onbegrijpelijk, maar waar. Daarom waarschijnlijk zo'n goede film. Je huilt met hoofdpersoon uity machteloosheid
the elephant man van david lynch
als je het bij deze film nog droog kan houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Green Mile, heb ik ook menigeen op zien huilen.
Dad (1989) is ook een echte tranentrekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hotel Rwanda.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
What dreams may come.
Een man probeert zijn vrouw die zelfmoord gepleegd heeft nadat haar beide kinderen en haar echtgenoot verongelukten uit de hel te redden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,ik heb hem al 3 keer gezien en nog steeds ontroerend.
Het ligt eraan waar jouw gevoeligheden liggen. Mijn tranen lopen bij Departures (imdb nr: 1069238).
Ook Accuracy of Death (Imdb: 1067086) is best ontroerend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cramer vs cramer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
denk op nummer 1 de film the champ, gaat over over boxer die tijdens een wedstrijd dood gaat. zijn zoontje is daarbij. echt een jank film
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Scindlers list.
Een film over dhr.Scindler die veel joden heeft gered tijdens de tweede wereldoorlog.Heel aangrijpend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The color purple. Film uit de jaren 80 (1985 volgens mij) met Whoopi Goldberg en Oprah Winfrey.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die is idd geweldig, do-zen met tissues +1
Geen film, maar een serie!
Het kleine huis op de prairie!
Momenteel weer op TV, ik geloof bij SBS 6.
Ik kan er niets aan doen, maar hou het vaak niet droog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Tearms of endearment.
-Forrest Gump
-Steel Magnolia's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb moeten huilen bij
The Departures (2008) prachtige Japanse film
Love Story (heel heel lang geleden!!)
Bridges of Madison County
Kramer vs Kramer
Out of Africa
The Burning Plain
The Lakehouse
The notebook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk hier maar is even.
http://www.youtube.com/watch?v=c993NfprEC4&hl=nl&gl=NL&client=mv-google

Huilze. . .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neee die film is zo zielig :(!
Er zijn genoeg films die tranentrekkende-scenes bevatten. Zo zag ik vroeger The Champ. De scene waarin de vader (onder de ogen van zijn kind) komt te overlijden.

En wie kent niet die scene uit: Als je begrijpt wat ik bedoel. De scene waarin heer Bommel zegt 'Ik ben b-b-b-b-boos op je". Als klein jongetje moest ik ook slikken toen ik de film Bambi bekeek en die scene zag waarin jagers de moeder van een hertje doodschieten. Een andere tranentrekkende tekenfilm is Lion King.

Andere tranentrekkers zijn Ghost (de scene "It's amazing, Molly. The love inside, you take it with you"). The Green Mile, P.S. i love you, Titanic (vooral de vrouwen hebben er moeite mee) en Philadelphia.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de scène in Airbud zielig, wanneer de jongen afscheid moet nemen van zijn hond en hem dan op een ander stuk land zet en de hond moet dwingen weg te gaan, omdat hij hem niet mag houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve bij een aantal antwoorden die hier al staan, moest ik bij bijna elke aflevering wel huilen van Dawson's Creek toen het nog op tv te zien was (Het is dan wel geen film, maar wel erg tranentrekkend).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Notebook

NUMMER 1 !!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding