wat betekent "do me"?

ik ken het alleen als neuk me, neem mij.
maar het word nu gezegd in een lied van disney channel, het lijkt me niet dat ze zoiets zeggen voor kinderen.

"watch me, do me"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan best zijn dat dat bedoeld wordt hoor. Kinderen begrijpen toch niet wat er gezegd wordt: als het een leuk deuntje is vinden ze het wel prima. Bij sommige liedjes van K3 heb ik ook mijn twijfels, en laten we het maar al helemaal niet over Kortjakje hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dit geval betekent het toch iets anders, maar met mijn reactie wilde ik aangeven dat dat soort dingen, al is het vaak wel in minder extreme vorm, regelmatig voorkomen in kinderliedjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! K3.
Ohja lele, ik voel me plotseling zo ohja lele.
Doe het nog een keer zo ohjalele. Maar het word gezongen door 13(nu 14 en 15) jarige meisjes.

Het beste antwoord

Volgens mij probeert ze te zeggen. Kijk naar mij hoe ik mezelf (na)doe (ben). Alsof ze dus een typetje na doet terwijl zijzelf het typetje is.

Toegevoegd na 10 minuten:
Uiteindelijk bedoelt ze blijkbaar te zeggen dat ze zichzelf is , dat zou je uit de zin erna kunnen halen. I don't need a magazine to tell me...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan je jezelf nadoen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel iemand moet een rol spelen van een bekend acteur, als die acteur dan zelf die rol krijgt speelt hij zichzelf. Dat principe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal wordt het dan geen nadoen, maar een uitvergroting van jezelf neerzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus dan is hij gewoon zichzelf.
Kortgezegd ze zingt dat ze zichzelf is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
juist dat was ik al aan het toevoegen.

Andere antwoorden (2)

Do me wordt volgens mijn hier bedoeld als ' doe me na '
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je was me net 49 sec. voor
doe mij na. doe hetzelfde als ik. Ook te vertalen met: "wees mij"