Het zou kunnen, maar je zit wel met de werktijden. Een kind tot 15 jaar mag niet lang werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar natuurlijk. Een film heeft ook kinderen nodig ;) Ze moet natuurlijk wel goed kunnen acteren. En niet van dat neppe overdreven gedoe ( ik ben hard, net als de filmwereld ) Maar je moet niet te veel verwachten. Waarschijnlijk heeft ze een heel ander beeld van een rol in een film dan de werkelijkheid is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt mij wel, de kinderen bij praatjesmakers zijn meestal jonger..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het wel, want er spelen veel kinderen in series e.d. En die moeten toch ergens vandaan komen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk kan dat. voor een tv programma zie je vaak ook advertenties op tv of je kan op internet intypen "kinderen programma gezocht". ook moet je nooit opgeven. dit zijn een paar programma's waar je als kind aan mee kan doen:
- The voice of Holland junior
- My name is
- junior song festival
voor een film of een tv serie kan je je het best inschrijven bij castingbureaus. dit zijn 2 sites van gratis vertrouwbare castingbureaus:
- www.marthamojet.nl
- www.elskeskast.nl
verder nog een keer: geef niet op! waarschijnlijk duurt het even voordat ze je uitzoeken om auditie te doen maar probeer het en accepteer ook kleine rollen want als je ze laat zien dat je talent hebt hebben ze misschien nog wel een grotere rol voor jou.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het wel, het licht er ook aan wat voor film het is. Anders moet je je kind gewoon aanmelden voor de audities en dan kijken of ze in de film mag acteren.